Planleggingen har startet!

Første planleggingsmøte fant sted 17.09.2013 hjemme hos Wenche og Trond. Med på planleggingen var Lindis, Emma og Ane - i tillegg til brudeparet selv.
Vi fant ut at det er mye å tenke på når man skal planlege bryllup. Lokale, kirke, gjester, penger, pynt, kjole, mat, musikk...You name it! I første omgag må dato, kirke og lokale avklares.
Alle skal undersøke mulighetene som finnes for lokaler i tidlig september 2014. Trond og Wenche må finne ut om det blir Heimdal eller Tiller kirke. Lindis skal sjekke ut muligheter for gunstig trykking av invitasjoner etc på jobben + et band. Ane skal tenke litt på pynt, farger og sånn - kan vi bruke naturen? Ann Judith blir kanskje en fin rådgiver når det gjelder pynting.
Når det gjelder lokale blir det om å gjøre å finne ett som har plass til 70 gjester, ikke er så dyrt, og hvor man kan ordne med mat og drikke selv. Leinstrand samfunnshus er en mulighet.